Keressük csapatunk segítő motorját, aki csapattagjaival együtt összefogja a Kiállítás működését, aktív segítség rendezvényeink szervezésében, lebonyolításában, fontos számára a csapatszellem, de tud önállóan is dolgozni!
Koordinátorként főbb feladataid lesznek:
- Recepció napi szintű működtetése, kapcsolódó szervezési és adminisztrációs feladatok végzése
- Láthatatlan programok szervezésében való részvétel (vacsora,csapatépítő, borkóstoló programok)
- Külső rendezvényeken hostess feladatok ellátása – budapesti vagy vidéki, akár több napos programokon való részvétel
- Vendégek koordinálása telefonon, e-mailen , ügyfelekkel való kapcsolattartás
- Jegyeladás, kasszakezelés, számlázás
- Napi adminisztráció elkészítése
- Időpont foglalási/ jegyeladási rendszer kezelése
Várjuk jelentkezésedet amennyiben illenek Rád a következő tulajdonságok, készségek:
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, outlook), mert napi szinten fogod használni
- Pontos munka, odafigyelés, talpraesettség, jó szervezői véna, mert teltházas napjaink is vannak
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Precíz, pontos számolás
- Társalgási szintű aktív angol nyelvtudás
- Empátia a látássérült emberek felé, mert ők lesznek a munkatársaid
- Azonnali munkakezdés előny
- Nem ijedsz meg, ha nem 8 órás a munkaidőd
- Csapatban való együttműködés
Amit nyújtunk:
- Hosszútávú munkalehetőség
- Biztos háttér
- Fiatalos, összetartó csapat,
- Bepillantás a rendezvényszervezés világába
- Sokrétű feladatok
Munkavégzés helye: Láthatatlan Kiállítás, 1024 Bp. Kis Rókus utca 16-20, Millenáris„B” épület.
Munka jellege: teljes munkaidő
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet az allas@lathatatlan.hu e-mail címre várjuk.